02-Ta-2010

Ännu en gång har jag lämnat en blogg bland smutsen för att vandra vidare och skapa en ny.
Men denna gång var det för namnet. litetskrik. lxm, wtf?
Inte för att detta namnet är mycket bättre men jag kan ju få låtsas det.
  Det nya året har jag inga förväntningar på.
Nae. Inte en enda.
Alla utslitna fraser som "en ny start" "få börja om från början"
Det är bara ännu en dag!
Men för det ska man inte låta bli att fira! Fy fan vad kul vi hade!
Trots att min soffa är lika illa däran som min frihet var kvällen stört värd!
 Men även om vi hade sjukt kul så är jag änna små sur över att det bara är jag som får lida över vad ni andra hade sönder..
Vem fan hade sönder min ljusstake?
Och fan ta den som gömde lite grejer under soffan!
Det var säkert Erik. Av okänd anledning skyller jag allt på den.
 Men bara för att jag har gjort en ny blogg så betyder inte det att jag tycker att det är fräckare att blogga (för det är så in i helvete gay) eller att jag har mer motivation till det.
så eh..
Tjarrå

Kommentarer
Postat av: Joanna

LXM soffan bara gick av, det hade den gjort om ngn annan i din familj också satt sig där?!?!?!

2010-01-02 @ 21:27:13
URL: http://serenadeofdreams.blogg.se/
Postat av: Alicia

Seriöst, knäckte ni soffan?! Hur i hela helvete lyckades ni med det??? xD

2010-01-03 @ 13:44:48
URL: http://atwistedthought.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0