03-Ta-2010

Denna dag en kall dag.
Denna våldsamma vinter slog sina iskalla händer om mitt ansikte och höll fast med ett järngrepp när jag vandrade den isiga vägen upp till stallet bara för att förflytta ponnyskrällen från hagen till stallet från stallet till hagen.
Jävla åbäken.
Jag ställde då frågan till mig själv men kanske även till vädrets makter.
HEJ ISTID?
Dock fick jag inget svar. Förjävla oartigt om jag får säga det själv.
 På eftermiddan som var, om möjligt, ännu kallare än förmiddagen fick jag min lilla Joanna att släpa sig hit.
Vi ägnade oss åt att dricka varm saft med mandel undertiden jag tjafsade med min far, blev total dissad av honom och kastade frukt på honom. Må den barnsliga gubben halka i något kladdigt!
 Sen satt vi på mitt allt för stökiga rum som skulle kunna gömma flyktingar under kläderna och asgarvade åt saker ingen annan skulle fattat.
Sex blir bra<3
Jag vette fan varför jag fortsätter med att blogga (fy fan vad jag hatar det ordet. Gay gay gay)
Jag menar, har jag något vettigt att säga? Nae.
Är det någon som bryr sig? Nae.
Bloggar (fuck you awful word!) jag till och med sämre än innan? Ja.
Fuck this shit.
Kommer jag sluta med det? Nae. Inte än iallafall.
Äh. Nu har jag inget mer att skriva heller.. Ohshit why?!
Nae nu blev det bara whinigt och fult.
Tjarrå.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Din pappa "du borde inte ha några vänner, så elak som du är"

AHHAHAHAHA

sex blir bra<3

2010-01-03 @ 18:17:46
URL: http://serenadeofdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0