19-Ta-2010

HEY HOE
jag är urusel på att blogga (Y)

Jag orkar inte skriva cepe stört. (men du skrev ju precis det 3h3h3h3h3h3. shut the fuck up.)
Jag är helt enkelt förjävla trött. Men sov då! Ropar någon längst bak i klassrummet och tycker att han va jätte rolig.
Men om jag inte kan då?
Jo jag vet visst hur man gör. Men det går inte.
Men jag skrattar mina vidriga sömnproblem i ansiktet genom att flippa ut totalt och hoppas på att det inte brister så jag blir lokalkändis som cyklar runt i lustiga kläder och sjunger. (som om jag inte redan gjort det)
Jag insåg ett av mina personliga nöjen härom dan.
Att känna hur saker krossas under mina fötter.
Undra vad en psykolog skulle säga om det där?
Men saken är den att jag gillar flingor.
Herre jävlar vad jag är trött.
Men ingen fattar ändå någonting i ingvars skruvade värld av strössel.
Vad mer då?
Gossarna va fett awesome på emergenza och helt jävla bäst att ni ska spela på sticky! :D

Va med Joanna och Rudén förut. Älskar er.
Fett fina armband gjorde jag.
ohshit stört gay. Men jag gillar't

nu ska jag leka att jag sover så kanske det funkar. När man va liten va ju lek och verklighet snarlikt, so why not?

Tjarrå.

Kommentarer
Postat av: Joanna

ASSÅÅÅSUUSU

jag är cool

&jag fattar inte att du inte dör?!?!?

jag är nästan död. lr kanske mer cp störd ju.

MEH

nu ska jag med sova

ÄLSKAR DIG & DU SKA LÄSA MIN BLOGG <3<3<3

2010-01-19 @ 23:08:38
URL: http://serenadeofdreams.blogg.se/
Postat av: Frida

Mysig blogg du har :D hittade den på EC nyss ^^ hehe.

2010-02-16 @ 09:44:05
URL: http://kusco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0